انشاء درباره خانه رویایی من

شنبه 16 تير 1397
18:53
مینا

معلم کلاس سوئدیمون گفته درباره خونه ی رویایی که همیشه دوست دارید داشته باشید بنویسید. بچه که بودم دوست داشتم یه خونه داشته باشم مثل کاخ ، بزرگ و با شکوه با یه عالمه اتاق و دکوراسیون لوکس و پر از خدمه درست مثل فیلمهای کلاسیک . اما حالا فکر می کنم داشتن خونه ای به اون بزرگی چه فایده ای داره آخه ؟
خونه رویایی من تو دل طبیعته و چوبی و پر از نور . دوست دارم حتما یه اسطبل کوچیک با یه اسب مشکی داشته باشم و هر روز نیم ساعت برم اسب سواری و بتازم فارغ از همه ی استرس هام . حتما یه گربه پشمالوی خوشگل من هم خواهم داشت که جاش کنار شومینه باشه و هر روز کلی نازش خواهم کرد تا برام کُرکُر کنه . دو تا سگ هاسکی هم می خوام که اسمشونم بزارم پت و مت !


خونم یه هال بزرگ و خوشگل + شومینه خواهد داشت که فقط با رنگ های شاد مثل سبز و نارنجی تزیین شده باشه . اتاق کار جدا هم می خوام . آشپزخونشم بزرگ و مدرن باشه چون من جدیدا با غذا درست کردن خیلی حال می کنم. یه اتاق رختکن هم داشته باشه پر قفسه های مختلف که توش لباسامو کفش هامو بزارم مثل این. راستی یه بالکن گرد و بزرگ خوشگل هم می خوام که رو به دریا باشه و من غروبا بشینم توش با خانواده عصرونه بخورم (چه شود) ! یه کتابخونه هم خواهد داشت که ساعت ها برم غرق کنم خودمو تو کتاب و کسی هم نباشه سرم غر بزنه. گر چه این روزها با وجود اینترنت و کتابهای آنلاین خیلی از مشکلات حله اما بازم هیچی نسخه کاغذی که نمیشه استخر هم بد نیست داشته باشه ها ! از هر گونه آپشن اضافی هم شدیدا استقبال میشه مثل سالن بیلیارد . می بینین چقد قانعم من ؟



راستی بدون یه مرد رویایی ، خونه رویایی هیچ فایده ای نداره و بالعکس ! یعنی این دو تا لازم و ملزومن . مرد رویاییم هم فعلا می خوام جمیز فرانکو باشه . می شناسینش دیگه ؟ همونی که تو hours 127 بازی کرده !

منبع : http://dali.blogsky.com


[ بازدید : 4923 ] [ امتیاز : 3
]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر