رفع چین وچروک صورت

جمعه 18 خرداد 1397
17:06
مینا

چین و چروک صورت ، رفع چروک صورت
چین و چروک صورت اولین نشانه های پیری پوست هستند که دیده می شوند. چین و چروک اطراف لب و دور چشم زیبایی و جوانی پوست را مختل می کنند ولی راههای گیاهی و ماسک های خانگی راحت تر از آنها حذفشان می کند.
بازدید : 208,283 نفر

روش های محو کردن چین و چروک صورت:

چین و چروک صورت و از بین بردن این چین و چروک های مزاحم دغدغه ی 30 سال به بالاهاست . این چین و چروک ها دلیل نمی شوند تا شما تسلیم پیری پوست شوید پس این نسخه های طب سنتی و راههای طبیعی و خانگی رفع چین و چروک صورت و اطراف چشم را به کار ببرید تا از شر چین و چروک ها خلاص شوید.چین و چروک صورت

چین و چروک صورت

برای از بین بردن چین و چروک صورت

صورتتان را با آب ولرم بشویید، با یک حوله زبر خشک کنید و شب ها ترکیبی از کرم شیر و چند قطره لیمو روی آن بمالید تا کاملاً جذب پوست شود. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. با 20-15 روز استفاده منظم، خواهید دید که بسیاری از چین و چروک ها برطرف شده و لکه های تیره روی پوستتان هم کمتر می شود.

آب سرد در جلوگیری از چین و چروک مؤثر است. پوست صورتتان را بلافاصله بعد از شستن خشک نکنید. در عوض با دستتان روی آن بمالید تا کمی از آب جذب پوست شود.

برای دو هفته روزی یک لیوان آب هویچ بخورید.

- یک تکه پاپایا (انبه هندی) برداشته و روی پوستتان بمالید. بعد صورتتان را بشویید استفاده روزانه از این میوه روی پوست، چین و چروک را از بین برده و پوست صورتتان را روشن تر می کند. روی گردنتان هم بمالید و ماساژ دهید.

رفع چین و چروک دور چشم

برای از بین بردن چین و چروک های آزار دهنده ی دور چشم هم بهترین گزینه ها ، روش های خانگی و گیاهی است.

ژل خیار برای رفع چروک اطراف چشم

خیار یکی از مفیدترین محصولات طبیعی شناخته شده برای پوست اطراف چشم است. قرار دادن برش های خنک خیار در اطراف چشم یکی از راه های کم خرج و تاثیرگذار برای سرحال تر و جوانتر کردن پوست خسته ی اطراف چشم است. برای آبرسانی کاملا طبیعی به پوست اطراف چشم می توانید از این دستورالعمل، صبح و یا شب استفاده کنید:

1 قاشق چای خوری عصاره تازه خیار، یک قاشق غذاخوری ژل آلوئورا و 1/4 قاشق چای خوری نشاسته ذرت را مخلوط کنید و حرارت دهید تا جوش بیاید. سپس آنرا از روی حرارت برداشته و یک قاشق غذاخوری گیاه هاماملیس به آن اضافه کنید. پس از اینکه مخلوط خنک شد، مقداری از آنرا به آرامی به پوست اطراف چشم بزنید. مابقی آنرا در یک ظرف شیشه ای ریخته و برای استفاده های بعدی در جایی خنک نگهداری کنید.

شیر ، ضد چروک کره ای ها

شیر سرد را در کاسه ای بریزید و پنبه های توپی تان را داخل آن قرار دهید. سپس پنبه را فشار داده تا شیر اضافی موجود در آن خارج شود. سپس پنبه ها را روی قسمت های پف کرده ی زیر چشم بگذارید.وقتی پنبه ها گرم شدند، آنها را تعویض کنید. این کار ساده در طی یک ساعت، به دلیل اینکه شیر سرد به جمع شدن و انقباض عروق خونی زیر چشم کمک میکند، می تواند به میزان قابل توجهی پف و تورم زیر چشم را کاهش دهد.

روی صورتتان آب لیموی تازه بمالید. پوست لیمو را روی صورتتان بکشید.

ماساژ صورت

تاثیر فوق العاده ماساژ در ازبین بردن چین و چروک صورت

ماساژ ضد چین و چروک صورت

همانطور که می دانید ماساژ صحیح پوست صورت در جوانسازی پوست و رفع چین و چروک بسیار موثر است پس برخلاف جهت چین و چروک ها پوستتان را ماساژ دهید. پیشانی را از پایین به بالا و به سمت کناره های صورت ماساژ دهید.

ماساژ صورت و عضلات اطراف چشم، پیشانی و دهان از جمله کاربردی ترین شیوه های پیشگیری از ابتلا به چروک پوست است. در صورتی که خانم های جوان از سنین 25-26 سالگی ماساژ شبانه صورت را به شیوه صحیح و به صورت مداوم داشته باشند، می توانند از بروز چین و چروک در صورت خود تا پایان مراحل میانسالی و اواخر دهه 50 امیدوار باشند. استفاده از روغن ماهی به عنوان روغن ماساژ برای این منظور یکی از مناسب ترین شیوه های درمانی است که توسط بسیاری از درمانگران طب سنتی چین به آن توصیه شده است. برای این منظور کافی است با مقدار اندکی از روغن ماهی سرانگشتان دست خود را آغشته کرده و عضلات صورت کنار لب ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم ها را به آرامی ماساژ دهید. بهتر است برای ارائه ماساژی دقیق و مناسب به عضلات صورت تان از مشاور یا کتاب هایی که در این زمینه منتشر شده کمک بگیرید.

ماساژ صورت با اسفناج تاثیر زیادی در فرم گیری عضلات صورت و آبرسانی و تغذیه سلول های پوستی دارد. این ماسک از آن جهت که با برگ های تازه اسفناج و شیر تازه پرچرب تهیه می شود علاوه بر آبرسانی به سلول های پوست به افزایش نشاط و شادابی آنها نیز کمک کرده و پوستی با نشاط و جوان به خانم ها هدیه می کند. برای تهیه این ماسک کافی است 2 برگ اسفناج بزرگ و تازه را در نصف لیوان شیر جوشیده و داغ بریزید و آن را به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید. این کار موجب می شود تا برگ ها نرم و لطیف شود. بعد از این مدت برگ ها را از شیر خارج کرده و آنها را به کمک قاشق یا هاونگ به صورت خمیر درآورید و روی صورت تان ماسک کنید. اجازه دهید این ترکیب 20 دقیقه تا نیم ساعت روی صورت تان بماند. سپس آن را با کمک آب نیمه ولرم بشویید.

ماسک های ضد چروک

ماسک های ضد چین و چروک صورت

ماسک آویشن و ماست

ماست را با مقداری آویشن , نعناع, پنیرک, و گل ختمی مخلوط کنید و مخلوط به دست آمده را بر روی سطح پوست صورت مالیده وبه مدت 20 دقیقه بر روی صورت قرار دهید.

ماسک سفیده تخم مرغ و عسل:

1 عدد سفیده تخم مرغ ( سفیده تخم مرغ باعث سفت شدن پوست می گردد )

مقداری عسل ( عسل موجب رطوبت رسانی پوست می شود )

4 قطره روغن رازیانه ( این روغن موجب صاف شدن چین و چروک می گردد و حالت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و باعث سفت شدن پوست می شود )

4 قطره اسانس صندل ( این اسانس، بافت همبند را تقویت می کند و بدین طریق باعث بهبود گردش خون در پوست می گردد )

طرز تهیه و استفاده از ماسک:

ابتدا پوست خود را کاملا تمیز نمایید. همه مواد را بخوبی با هم ترکیب کنید و سپس آن ماسک را روی پوست خود قرار دهید. پس از 20 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. این ماسک را می توانید برای پوست

گردن، ساعد و دست نیز استفاده نمایید.

چین و چروک صورت را اینطوری محو کنید
: امتیاز : 4.5 تعداد رای : 271
منبع : نمناک /ن


[ بازدید : 1174 ] [ امتیاز : 3
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر